tiistai 31. maaliskuuta 2015

Pikkumurun ensimmäiset kumisaappaat

Meidän pikkumuru alottaa kuukauden päästä hoidon yksityisellä perhepäivähoitajalla, koska minä lähden työharjoitteluun viideksi kuukaudeksi. (Sen jälkeen minun pitäisikin olla valmis tradenomi, jee!) Eilen käytiin tutustumassa paikkaan ja varmasti poika tulee siellä pärjäämään, mutta kyllä se äitiä kirpaisee viedä yhdeksäksi tunniksi hoitoon viitenä päivänä viikossa. Siitä olen onnellinen, että poika pääsee perhepäivähoitajalle, jossa on vain kaksi kokopäivälasta hänen lisäkseen. Yhtään päiväkoteja väheksymättä uskon kuitenkin, että 1-vuotiaalle enemmän kotimainen hoitopaikka on parempi kuin päiväkoti. Mitä mieltä te olette?

Tänään hain postista pikkumurun ensimmäiset kumisaappaat. Tilasin stockammin hulluilta päiviltä pojalle bogin kumisaappaat jotka oli edulliset, mutta minusta tosi kivan näköset. (Myönnän olevani niin turhamainen, että haluan jopa kumisaappaiden näyttävän kivalta. ;)) Toivottavasti ei sitten mene heti vesi läpi. Nyt on pojalle kumisaappaatki sitten kun lähtee hoitoon.






Pikkumuru ainakin oli innossaan kun ensimmäistä kertaa sai oikein luvan kanssa hyppiä vesilätäkössä ja kun tultiin sisälle, oli kiire takaisin ulos!

Lopuksi vielä laitan kuvan meidän uudesta sisustustaulusta (älkää välittäkö taulun heijastuksista kuvassa), jonka piti alunperin tulla pojan tulevaan huoneeseen, mutta mun mielestä se sopi olohuoneeseenkin niin nyt se on sitten siellä. Jotenkin mun mielestä toi taulun teksti on tosi sulonen. :)


<3 Krisu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, ne piristävät aina!